OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Anna Chodorowska, Justyna Michalska, Paweł Kuczma
Dorota Lis-Staranowicz, Monika Giżyńska, Bogna Przybyszewska-Szter, Marcin Kazimierczuk, Małgorzata Augustyniak, Marcin Dąbrowski, Joanna Juchniewicz, Dobrochna Ossowska-Salamonowicz, Stanisław Bułajewski, Marek Chmaj
Michał Mistygacz, Jarosław Onyszczuk, Małgorzata Szeroczyńska
Sławomir Piekarczyk, Sławomir Tkacz
Wojciech Marchwicki, Radosław Baszuk, Wojciech Bergier, Piotr Wiśniewski, Małgorzata Eysymontt, Piotr Piesiewicz, Paweł Litwiński, Andrzej Zwara, Agnieszka Zemke-Górecka, Joanna Parafianowicz
Stanisław Sagan, Dominika Wapińska
Ewa Łętowska, Ryszard Piotrowski, Hanna Suchocka, Konrad Rydel, Marta Bakun, Grzegorz Basiński, Antoni Cypryjański, Jan Denka, Piotr Frączek, Aleksandra Gromiec, Marcin Hamielec, Krystian Kardas, Natalia Kowalik, Maria Kruk-Jarosz, Filip Olszówka, Ziemowit Syta, Kamil Szałecki, Mateusz Tyszka, Borys Tencer, Władysław Teofil Kulesza
Agnieszka Gajda, Anna Rytel-Warzocha, Piotr Uziębło
Kształcenie nauczycieli jest wyzwaniem dla uczelni wyższych. Przygotowanie kandydatów do tego zawodu wymaga wysokiej jakości oferty edukacyjnej, szczególnych kwalifikacji kadry akademickiej oraz współpracy uczelni z instytucjami edukacyjnymi i nauczycielami praktykami - aby tworzyć warunki do rozwoju kompetencji pedagogicznych, które będą stanowić podstawę do odpowiedzialnej i twórczej pracy. W publikacji omówiono współczesne problemy związane z przygotowaniem kandydatów na nauczycieli w procesie akademickiego kształcenia - ze szczególnym uwzględnieniem praktyk pedagogicznych i ich znaczenia w budowaniu podstaw tożsamości zawodowej przyszłych nauczycieli. Autorzy książki zastanawiają się:
Jakie znaczenie mają doświadczenia praktyczne w procesie rozwoju zawodowego nauczycieli w perspektywie teoretycznej? Jak kształtować nauczycielski profesjonalizm? Jaką rolę w procesie kształcenia odgrywa nowatorstwo i autonomia zawodowa nauczycieli?
Omawiają także różne modele praktyk studenckich, z prezentacją projektów i doświadczeń Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Adresaci: Książka jest przeznaczona dla nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych, administracji oświatowej i wszystkich, którym bliska jest problematyka jakości kształcenia kandydatów do niezwykle wymagającego i odpowiedzialnego zawodu nauczyciela wczesnej edukacji.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.